history_section_01_2
history_section_01_1

آینده در دستانکودکان ما نهفته است

زبان انگلیسی

زبان آلمانی

زبان فرانسوی

آموزش کودک دو زبانه به چه معناست؟

قبل از این که به معرفی آموزشگاه مناسب برای آموزش کودک دو زبانه بپردازیم، باید این موضوع را روشن کنیم که چه منظوری از دو زبانه بودن کودک داریم؟ برخی از افراد فکر می‌کنند این که کودکی برخی کلمات را به یک زبان و برخی کلمات را به زبان دوم بیان کند، یعنی دو زبانه شده است. میکس کلمات دو زبان مختلف با هم به معنای دو زبانه شدن نیست.

گاهی اوقات آموزش زبان دوم نامناسب باعث تأخیر در رشد کودک و صحبت‌کردن او می‌شود. کودک باید بتواند دو زبان را از هم تفکیک کند و هر یک را جداگانه صحبت کند. در چنین شرایطی است که می‌توانیم بگوییم به آموزش کودک دو زبانه مشغول هستیم، در غیر این صورت تنها به کودک خود آسیب زده‌ایم.

برنامه آموزش کودک دوزبانه در پیله تا پرواز

چگونه میتوان کودکی سرزنده، شاد، خلاق و دوزبانه پرورش داد؟

کودک یک ساله

بهترین زمان شروع آموزش

برای شروع فرآیند پرورش کودک دوزبانه یک سالگی سن بسیار مناسب و خوبیست

history_section_03_1

کودک 2 و 3 ساله

سنین طلایی شروع آموزش

بهترین سن برای آموزش زبان به کودکان سنین دو تا سه سالگی است ، این زمان را از دست ندهید

history_section_03_2

کودک 4 تا 6 سال

مناسب برای آموزش دوزبانگی

کودکان چهار تا شش ساله مستعد یادگیری هستند، با آموزش درست به پرورش و رشد آنها کمک کنیم

history_section_03_3

کوکان 7 تا 10 ساله

شروع زبان سوم و چندزبانگی

بدنیست بدانید که یادگیری زبان سوم برای کودکان دوزبانه بسیار آسانتر از سایرین است

history_section_03_4

دوزبانه شو

آکادمی آموزش زبان پیله تا پرواز شهرکرد می‌تواند کودکان شما را با روش‌های خلاقانه و مفرح، به یادگیری زبان دوم و حتی سوم علاقه‌مند کند. در این آکادمی تنها زبان انگلیسی به کودکان آموزش داده نمی‌شود. آموزش کودک دو زبانه به 4 زبان در این مجموعه انجام می‌شود. زبان‌های فرانسوی، آلمانی و ترکی استانبولی علاوه بر زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند. زمانی که فرزند شما در حال یادگیری زبان است، می‌توانید در سالن VIP به انتظار بنشینید و اگر کودکان به شما نیاز داشت، او را همراهی کنید. با این شرایط خیال شما از آرامش و امنیت کودکتان راحت می‌شود.

آموزش کودک دوزبانه در پیله تا پرواز

بدین منظور پیشنهاد ما استفاده از خدمات بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی کودک در شهرکرد می باشد. صفرتاصد دوزبانگی و داشتن کودکی شاد و خلاق و دو زبانه با متد نوین پیله تا پرواز در آموزشگاه زبان کودک پیله تا پرواز شهرکرد (واقع در بلوار کاشانی نبش کوچه ۵۷)

شماره تماس 03832220030 و 03832220040

پدر و مادر عزیز برای ثبت نام و مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

آموزش کودک دوزبانه به سبک نو
آموزش کودک دوزبانه
آموزش کودک دوزبانه در پیله تا پرواز

سوالات متداولی که برای دوزبانگی و کودک دوزبانه پرسیده میشود:

در متد پیله تا پرواز کودکان از یک سالگی تحت آموزش غیرمستقیم قرار میگیرند و بعد از طی کردن 6 سطح آموزشی پیله تا پرواز یک کودک دوزبانه شاد و خلاق خواهند شد.

با رعایت نکات متد ابریشمی ارایه شده در آکادمی بعداز 3 تا 4 سال بچه ها مثل بلبل به زبان دوم مسلط خواهند شد!

طبق تحقیقات به عمل آمده توسط روانشناسان آمریکایی کودکان زیر 7 سال میتوانند همزمان 5 زبان مختلف را یاد بگیرند! همانطور که بچه هایی که در محیط هایی با زبان ترکی کردی لری یا …. بزرگ میشوند در کودکی هم فارسی و هم زبان مادری را یاد میگیرند زبان انگلیسی را هم با ایجاد یک محیط غنی آموزشی با متد های آموزش زبان دوم برای کودکان به راحتی فرا خواهند گرفت.

نکات لازم برای والدینی که در حال آموزش، پرورش و تربیت کودک دوزبانه هستند:

آموزش کودک دو زبانه

تضمین نتیجه

ما به کار خودمون ایمان داریم! اگر شما هم با برنامه ما کودک دلبندتون رو آموزش بدین قطعا بعد از سه چهار سال میتونه مثل بلبل به زبان دوم حرف بزنه!

دوزبانگی آسان

صفرتاصد دوزبانگی و داشتن کودکی شاد، خلاق و دو زبانه با متد نوین پیله تا پرواز به آسانی در دسترس است، فقط کافیست با ما همراه شوید.

پرورش خلاقیت

ما در آکادمی کودک دوزبانه پیله تا پرواز زبان دوک را با بازی و کاردستی به کودکان یاد داده و همزمان توان فکر کردن بچه ها را ارتقا میدهیم.