9 اردیبهشت 1402 توسط سجاد مهری

بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد

آیا آموزشگاه زبان پیله تا پرواز (مرکز VIP کاشانی) بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد است؟! ، چرا؟

به دلایل خیلی زیادی که در ادامه توضیح خواهیم داد ما میگیم که پیله تا پرواز (شعبه VIP کاشانی) برترین آموزشگاه زبان کودک در شهركرد هست : 🙂

اول اهمیت آموزش زبان به کودکان را توضیح بدیم ….

آموزش زبان به کودکان یکی از مهم ترین مسائلی است که والدین با آن مواجهند. زبان آموزی در دوران کودکی باعث تقویت شناخت و شناخت اجتماعی، ارتباط با دیگران، افزایش اعتماد به نفس و درک بهتر مفاهیم درسی می شود. بنابراین، انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای کودکان امری بسیار حائز اهمیت است.

همچنین، آموزش زبان به کودکان می تواند تأثیر بسیاری در رشد شناختی، خلاقیت و تفکر آن‌ها داشته باشد. با یادگیری کلمات جدید، کودکان مهارت‌های زبانی خود را تقویت می کنند و این امر می تواند به طور مستقل در زندگی بعدی آن‌ها تأثیرگذار باشد.

ازطرفی امروزه زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبان‌های بین المللی، برقراری ارتباطات بین کشورها را تسهیل می کند و اهمیت آن در جهان ارتباطات بسیار بالاست. بنابراین، آموزش زبان انگلیسی به کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای والدین یک دغدغه مهم محسوب می شود.

بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد

بهترین آموزشگاه زبان در شهرکرد / آکادمی زبان پیله تا پرواز (کاشانی) تلفن 32220030 ، 32220040

blog single section 01
blog single section 02
blog single section 03

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دنیای بازی و شادی در آکادمی زبان کودک پیله تا پرواز

توی مرکز آموزش زبان پیله تا پرواز شهركرد همه چیز با بازی و شادی همراه کاردستی های خلاقانه ارایه میشه! کودک دلبند شما تا زمانی که با بازی و سرگرمی آموزش ببینه به فضا و محیط و آموزشها علاقه نشون میده و یادگیریش بیشتر و بهتر میشه.

آموزشگاه زبان پیله تا پرواز با تجربه طولانی در ارائه بهترین آموزش زبان برای کودکان و بزرگسالان به عنوان یکی از موفق ترین آموزشگاه‌های زبان کودک در ایران شناخته شده است. این آموزشگاه با داشتن کادری مجرب و متخصص، روش‌های نوین آموزشی را در اختیار دانش آموزانش قرار می دهد که به راحتی با سن و سطح زبانی آن‌ها هماهنگ می شود.

آموزش کودک دو زبانه از چه سنی ممکن است؟

آموزش کودک دو زبانه را می‌توان از سنین مختلف شروع کرد. برخی از مادران از سن زیر یک سال شروع به آموزش زبان به کودک می‌کنند که درست نیست. کمترین سن برای شروع آموزش زبان به کودک، یک‌سالگی است. اگر به دنبال زمان طلایی برای شروع آموزش کودک دو زبانه می‌گردید، بهتر است از سن 2 یا 3 سالگی شروع کنید. مهم است که فرزند شما بتواند کلمات را تا حدی ادا کند و تفاوت آن‌ها را درک کند. در 4 تا 6 سالگی فرزند شما می‌تواند زبان دوم را نیز صحبت کند.

برخی از کودکان که مرحله‌ی یادگیری زبان دوم را به‌سرعت طی کنند، می‌توانند در سنین بین 7 تا 10 سالگی حتی شروع به یادگیری زبان سوم کنند و چندزبانه باشند.

امکانات آکادمی آموزش زبان پیله تا پرواز برای آموزش کودک دو زبانه

بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد آکادمی آموزش زبان پیله تا پرواز می‌تواند کودکان شما را با روش‌های خلاقانه و مفرح، به یادگیری زبان دوم و حتی سوم علاقه‌مند کند. در این آکادمی تنها زبان انگلیسی به کودکان آموزش داده نمی‌شود. آموزش کودک دو زبانه به 4 زبان در این مجموعه انجام می‌شود. زبان‌های فرانسوی، آلمانی و ترکی استانبولی علاوه بر زبان انگلیسی نیز تدریس می‌شوند.

زمانی که فرزند شما در حال یادگیری زبان است، می‌توانید در سالن VIP به انتظار بنشینید و اگر کودکان به شما نیاز داشت، او را همراهی کنید. با این شرایط خیال شما از آرامش و امنیت کودکتان راحت می‌شود.

  • مربیان آموزش دیده و مجرب و مهمتر از همه خوش برخورد و دلسوز
  • برگزاری کارگاه های افزایش هوش و خلاقیت کودک به زبان دوم
  • استفاده از بهترین متد آموزش زبان کودک در ایران
  • بهره‌گیری از جدیدترین نرم افزارها و محتواهای چندرسانه ای در آموزش زبان کودک
  • داشتن تعداد کلاس بالاتر از استاندارد آموزشی در آکادمی
  • مجرب ترین اساتید حوزه آموزش زبان به کودکان در استان با سابقه تدریس +
بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد

تشریف بیارید و از نزدیک ببینید تا تفاوت ها رو احساس کنید. آکادمی آموزش و پرورش کودک دوزبانه و چندزبانه پیله تا پرواز شهرکرد مربیان متخصص کار با کودک را در بدنه خود دارد، ما در پیله تا پرواز از روانشناسان کودکی که مدرس زبان هستند استفاده میکنیم.

چرا باید فرزندانمان برای یادگرفتن زبان دوم به آموزشگاه بروند؟

یادگیری زبان در محیطی آموزشی مانند آموزشگاه به کودکان کمک می کند تا با داشتن همکاری دوستانشان، عملکرد بهتری داشته باشند. در محیطی گروهی، انگیزه برای یادگیری زبان بیشتر و متنوعتر است و کودکان به عنوان بخشی از یک جمع، با تمرین و تلاش بیشتری به یادگیری زبان پرداخته و آن را به عنوان یک تفریح در نظر می گیرند. هرچند کتاب‌ها، سی دی‌ها و نرم افزارهای آموزشی نیز موجود هستند، اما یک محیط آموزشی متخصصانه با کارآمدی بیشتری همراه است. این امکان را فراهم می کند که با استفاده از روش‌های نوین و با توجه به نیازهای هر کودک به طور کامل به این هدف پی ببرند

ویژگی های خدمات بهترین آموزشگاه زبان شهرکرد (پیله تا پرواز شعبه کاشانی) در یک نگاه
شهریه هرترم 450 هزارتومان
گروه سنی کودکان 1 تا 10 سال
روش ثبت‌نام حضوری و اینترنتی
گارانتی آموزشی تضمین مکالمه در 3 تا 4 سال

بهترین آموزشگاه زبان شهرکرد

آکادمی زبان آموزان زبان شهرکرد بر این ادعاست که پیله تا پرواز یکی از بهترین موسسه‌های آموزشی در ایران است. در این مجموعه علاوه بر یادگیری زبان، مفاهیم مهمی دیگری مانند شیمی، فیزیک، ریاضی و زیست نیز به زبان خارجی به کودکان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مرکز اتاقی به صورت اختصاصی برای بازی کودکان طراحی شده تا در محیط آموزشی احساس امنیت داشته باشند. طبق تحقیق کارشناسان آموزش همراه با بازی، بهترین روش برای یادگیری موثر محسوب می‌شود. آموزشگاه پیله تا پرواز تا به امروز بیش از 25 ورک‌شاپ تخصصی در خصوص آموزش زبان مطابق با تکنیک‌های پیشرفته برگزار کرده است. ترکیب همه‌ی موارد بالا نشان میدهد برترین آموزشگاه زبان شهرکرد با اختلاف زیاد موسسه پیله تا پرواز است!

ثبت‌نام برای آموزش کودک دو زبانه در آکادمی پیله تا پرواز

برای ثبت‌نام فرزند خود در آکادمی آموزش زبان پیله تا پرواز شهرکرد ، بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد، می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید. بعد از ثبت نام کلاس زبان شما از طریق سایت، کارشناسان ما ظرف 72 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

هم چنین می‌توانید به‌صورت حضوری به این آکادمی مراجعه کنید و ضمن بازدید از امکانات و فضای مجموعه، به‌صورت حضوری ثبت‌نام فرمایید.

آدرس ما شهرکرد، بلوار کاشانی، نبش کوچه 57 است.

می‌توانید از طریق شماره تماس‌های 32220040 و 32220030 و شماره همراه 09140222059 با ما در ارتباط باشید.

آکادمی در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه ساعت 9 صبح تا 9 شب فعالیت می‌کند و در روزهای تعطیل و جمعه‌ها تعطیل است.

پیج اینستاگرام ما هم قطعا برای شما جذاب خواهد بود، ما را دنبال کنید.

تخصص ما پرورش کودک دوزبانه و چندزبانه است.

با ما تماس بگیرید  09140222059

پیله تا پرواز شهرکرد

استفاده از مجرب ترین مربیان زبان، بهره گیری از بهترین متد آموزش زبان کودکان در ایران ، فضای آموزشی فوق العاده ، شرایط مطلوب محیطی و جغرافیایی آموزشگاه، کوچینگ و مشاوره دائمی برای والدین، میان وعده‌های کلاسی حین آموزش و صدها دلیل دیگر 

با مراجعه حضوری به آدرس شهرکرد بلوار کاشانی نبش کوچه 57 یا تماس با شماره 09140222059 میتوانید ثبت نام کنید.

برای ثبت نام اینترنتی اینجا کلیک کنید.

درحال حاضر شهریه هر ترم کلاس آموزش زبان کودک 450 هزار تومان است.

بهترین آموزشگاه زبان کودکان شهركرد
آموزش زبان برای کودکان
آموزش زبان برای بچه ها
Aboutسجاد مهری
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

دیدگاه (09)

  1. حسام
    28 مرداد 1398

    یه آموزشگاه زبان خوب و زیبا با مربی های دلسوز و مدیر پایه و خوش رو!! همه چی تمام و عالی توی شهرکرد

    پاسخ
    • ابراهیم
      28 مرداد 1398

      منم با شما کاملا موافقم. کیفیت آموزش ، پرسنل و محیط آموزشگاه خیلی فراتر از شهرکرد هست، پیله تا پرواز واقعا برترین آموزشگاه زبان شهرکرد هست.

      پاسخ
  2. سیمین
    11 اردیبهشت 1402

    بله نمره تون بیسته بیسته😊 همه چیز عالیه، اصلا قابل مقایسه با بقیه آموزشگاه های زبان شهرکرد نیست. شما بهترین آموزشگاه زبان شهرکرد هستید با اختلاااف❤️

    پاسخ
    • 13 اردیبهشت 1402

      سپاس سیمین جان ، خوشحالیم که دوست داشتید مجموعه ما رو

      پاسخ
  3. محسن
    13 اردیبهشت 1402

    با سلام و تشکر از دستندکاران مجوعه پیله تا پرواز. اون چیزی که برای من مهم بود امکانات رفاهی بودش که برای اولیا در نظر گرفتن

    پاسخ
  4. با اختلاف بهترین آموزشگاه زبان کودک در شهرکد هستید. من فرزندم را چندتا آموزشگاه دیگه هن بردم ولی شما واقعا بهترینید. موفق باشید

    پاسخ
    • 4 تیر 1402

      شما لطف دارید ، ما تلاش کردیم بهترین آموزشگاه زبان کودک و نوجوان شهرکرد باشیم ، اینکه به این هدفمون رسیدیم یا نه رو دیگه شما همراهای عزیز باید قضاوت کنید. کادر اداری و آموزشی ما با حساسیت بالا انتخاب شده، آموزشگاه در بهترین لوکیشن شهرکرد تاسیس شد و سعی کردیم کلاس ها و فضای راحت و تمیزی رو در اختیار زبان آموزان و خانواده ها قرار بدیم.

      پاسخ
  5. زهرا علایی
    25 دی 1402

    آموزشگاه زبان پیله تا پرواز شهرکرد برای بچه من خیلی خوب بود. پیشنهاد میشود
    هم مدیریت خیلی خوب آقای مهری و هم تیچرهای فوق العاده شون نسبت به همه ی آموزشگاه های زبان شهرکرد بهترین شون کرده واقعا
    در استفاده ازشون شک نکنید

    پاسخ
    • 18 فروردین 1403

      نظر لطفتون هست خانم اعلایی عزیز ، ممنون از محبتی که به ما دارید. تلاش همه ی کادر مدیریتی و آموزشی آموزشگاه پیله تا پرواز این هست که رضایت شما عزیزان رو حاصل کنه

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *